همکاری با انجمن روان‌شناسی صنعتی و سازمانی ایران
رابطه رهبری یادگیری‌محور و عاملیت معلم: نقش میانجی اعتماد

خلیل زندی؛ مژگان درخشان؛ سیامک صادقی

دوره 10، شماره 2 ، آذر 1402، ، صفحه 261-274

https://doi.org/10.22055/jiops.2023.45070.1381

چکیده
  مطالعات اخیر نشان می‌دهد که عاملیت معلم نقش مهمی در تقویت ظرفیت یادگیری معلمان برای تدریس و یادگیری ایفا می‌کند و به‌نوبه خود بر بهبود عملکرد مدارس اثرگذار است‌. عاملیت معلم، بیانگر قابلیت وی در انجام اقدامات هدفمند و سازنده به‌منظور هدایت مسیر رشد حرفه‌ای خود و کمک به بهبود کیفیت آموزش است. با‌ توجه به نقش عاملیت معلم در بهبود ...  بیشتر